Vrácení zboží
Rozmyslel sis svou objednávku anebo Ti z nějakého důvodu něco nevyhovuje? V tomto případě můžeš využít vrácení nevyhovujícího zboží v zákonné lhůtě 14 dní od data doručení bez udání důvodů.
Pro rychlé a snadné vyřízení postupuj následovně:
- Řekni nám o tom emailem, který pošleš na adresu reklamace@wolfio.cz.
- V emailu uveď bankovní účet, na který chceš vrátit peníze.
- Zboží, které chceš vrátit, nám pošli na adresu provozovny: GenesisRK s.r.o. - Wolfio, Ekologická 275, 516 01 Rychnov nad Kněžnou.
- Zboží vracej nepoškozené, nepoužité a v původním obalu. V případě krmiv, nesmí být krmivo otevřeno.
- Pokud jsi ke zboží dostal dárek, je nutné ho vrátit také.
- Pokud jsi zjistil, že zboží nevyhovuje až poté, co jste ho vyzkoušeli (vodítko, obojek, obleček apod.), odstraň prosím veškeré chloupky či jiné drobné nečistoty.
Peníze Ti vrátíme na uvedený bankovní účet poté, co zboží převezmeme.
Reklamace
V případě, že chceš provést reklamci vyplň online formulář zde.
Obratem Tě budeme kontaktovat ohledně dalšího postupu (emailem nebo telefonicky).
Většinou dochází k těmto situacím:
- Zboží přišlo poškozené nebo nefunkční.
- Objednávka obsahovala jiné zboží, než bylo objednáno.
- Objednávka přišla nekompletní.
- Objednávka obsahovala zboží s prošlou expirací.
Další informace k reklamacím a vrácení zboží najdeš v Obchodních podmínkách.